27 Nisan 2015 Pazartesi

Bahar Kelebekleri

Herkese merhaba.
"Bahar geldi oh oh" deyip sevineceğim yerde haftasonundan beri çılgın bir bel ağrısıyla başbaşayım. Evet, malesef bel fıtığım var hem de patlamış olanlardan :(

Sabahtan beri elimi atıp geri çektim blogdan. Postu yazamadım bir türlü ve her zamanki gibi yine çıkış saatine denk getirdim, ama ağrılarım var hiçte halim yok valla bugün.. amaaaa yayınlamasamda olmaz, nitekim uzunca süredir yayınlanmak için sıra bekliyor bu şirin şey :)

Evveliyatı biotin haplarının şişesi olan bir süs yaptım. Cam boyama, peçete dekupaj tekniklerini kullandım, boyutlu boya ve şerit tülle süsleyip botanik köşeme yerleştirdim. İşte karşınızda benim şirin mi şirin aksesuarım..

Not: Annem "deli misin sen bunu da mı boyadın?" dedi.
Dedi yani... E haklıı.. :))

Merak edenlere ekstra not: Biotin saç dökülmeleri ve tırnak kırılmaları gibi sıkıntıları tedavi amaçlı kullanılıyor. Ben düzenli kullanmış olsam belki bende de işe yarayabilirdi fakat düzenli kullanmadığımdan ben pek faydasını göremedim..








Beğenilerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmak için lütfen yorum yapmayı unutmayın. Hadi yorum yapmadınız beğendiyseniz bi +1'leyiverin bari ;)

Sevgiler..

7 yorum:

  1. çok sevimli ve cici olmuş..
    ellerine sağlık,
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. şahane valla. Seni takibe alamadım. O kısmı ekleyin bence Ben de bloğuma beklerim.

    http://www.bakbuharika.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, beğeniniz için çok teşekkür ederim. sayfamda takip et ve çevrelere ekleyin butonu mevcut ama sizin bahsettiğiniz hangisi acaba?

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel olmus, boya cok ilginc gorundu gozume. Gerci hic anlamam boyadan ama!!!!
    Anne modelleri hep boyle sanirim:) Benimkide: kizim ne zaman akli basinda seyler dikip giyeceksin diyor:))

    YanıtlaSil

Beğenilerinizi ve eleştirilerinizi iletmek için lütfen yorum bırakmayı unutmayınız. Çünkü yorumlarınız benim için çok değerli.